پرورش زالو
قریبا 600 گونه زالو تاکنون شناخته شده است ، اما تنها حدود 15 زالو خونخوار است.

حساب های مستند از استفاده از تاریخ Hirudo Medicinalis به زمان بقراط . در نوشته های سانسکریت Dhavantari شهد در یک طرف برگزار می شود و زالو در دیگر. زالو در طب سنتی چین مورد استفاده قرار گرفت . نقاشی از زالو در فراعنه مقبره یافت شده است . سلیمان تمثیل نیز اشاره ای به زالو را .. زالو همچنین در یونان باستان شناخته شده بود ، و حتی در شعر Alexipharmaciaتوسط Nicandros ذکر شده است .. معروف رومی جالینوس بیش از حد اشاره ای به آنها در آثار علمی او ساخته شده است .. ابن سینا نیز این موجودات قابل توجه مطالعه قرار گرفت. در بسیاری از موارد . شور و شوق برای مطالعه آنها ادامه داد: حتی پس از رنسانس به رشد، با کشورهای اروپایی در قرون 18 و 19 وارد شده است بیش از 100 میلیون زالو در هر سال برای برآوردن تقاضا بالا است.

زالو ' کرم ها با اندام مکنده در انتهای هر می باشد. زالو می تواند از از نیمی از اینچ تا ده اینچ طول متغیر است. آنها قهوه ای یا سیاه رنگ هستند. بعضی از غذا در حال فساد مواد گیاهی . دیگر انگل هستند ، تغذیه در خون و بافت از حیوانات دیگر .

زالو خون مکیدن مکیدن خون با استفاده از دو روش : آنها با استفاده از خرطوم برای سوراخ کردن پوست ، و یا از آن استفاده میکنند سه فک و میلیون ها نفر از دندان های کوچک خود را . آنها هر جایی که در آن آب است زندگی می کنند. زالو شما در پیدا کردن با تشخیص روغن پوست، خون ، گرما، و یا حتی دی اکسید کربن را که تنفس می کنید.

زالو اغلب غذا نیست. دلیل این است که آنها را در مقدار زیادی از خون را در زمانی که آنها می گردد. پزشکان اغلب زالو در گذشته استفاده می شود به منظور جلب خون .

امروز ، زالو هستند که به دلایل مختلف استفاده می شود. دانشمندان در حال مطالعه بزاق زالو . آنها بر این باورند که ماده ای است که متوقف می شود و یا مانع از لخته شدن خون یک روز قادر به بر روی انسان مورد استفاده قرار گیرد . محققان همچنین چندین ترکیبات پزشکی است که می تواند از بزاق زالو توسعه شناخته شده است. ضد انعقاد و لخته هضم خواص این مواد آنها را به طور بالقوه به عنوان دارو برای درمان بیماری های قلبی عروقی مانند حمله قلبی و سکته مغزی مفید است. زالو را می توان " دوشیده " برای ترشحات خود را بدون اینکه آسیب و تحقیقات به امکان مصنوعی بزاق زالو مهندسی ادامه دارد. همچنین مطالعه سیستم عصبی از زالو ، که بسیار شبیه به سیستم عصبی انسان و یکی از مزایای بسیار زیادی به محققان در تلاش خود را برای پاسخ به مشکلات بشر است .   

  برای مشاهده ی( مستند زالو )  اینجا کلیک کنید.

 


 

 

 

 

 

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایگنا وب